måndag 28 mars 2011

NATO-rem á la Bond

Efter att ha rotat runt lite på nätet hittade jag ett företag som uppger att de gör NATO-remmar som är identiska med den som Sean Connery hade till sin Submariner i Bond-filmerna. Remmarna beställs från samma fabrik som gjorde de ursprungliga remmarna och specifikationen sägs vara den samma. Dessutom gör de remmarna även i "regimental"-variant (kortare och med färre metallhämpor) vilket var vad den kära Bond faktiskt använde. Jag tror baske mig jag ska beställa en i dagarna. Den passar nog perfekt till min Deepsea.















Skrifvet af Lyxdoktorn

2 kommentarer:

  1. Bra val av Nato-rem, helt rätt stuk!
    -VS

    SvaraRadera
  2. Tack. Har letat efter en "äkta" Bond-rem ganska länge och den här har potential att vara riktigt juste.

    /Lyxdoktorn

    SvaraRadera