söndag 5 september 2010

Harrys bar - kändisspotting

När jag var i Venedig hade dess berömda filmfestival precis börjat och nu, precis som förr, flockar sig de artistiskt framgångsrika till denna traditionstyngda servering. Personligen så hör jag inte till den skara som blir överdrivet upphetsad av att se en berömd person. Det finns dock individer som jag uppskattar för att de är väldigt bra på det de gör. Quentin Tarantino är en av dessa. Jag är väldigt förtjust i många av hans nyare filmer. Detta bland annat för att de påminner mig om Morricones spaghetti-västern, som jag gillade som liten.
Det var därför ganska trevligt att en något överförfriskad Tarantino gästade Harrys när jag var där. Han höll rejäl låda och drog en och annan Screwdriver.
En parentes i sammanhanget var att Naomi Campbell satt vid bordet intill...


Skrifvet af Lyxdoktorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar