lördag 21 augusti 2010

High tech

Då jag noterat att många läsare är intresserade av Sjöö Sandström tänkte jag lägga ut ett par extra bilder på min UTC ORC (Ocean Race Chronometer). Nedanför ser ni den fotad tillsammans med min senaste leksak, Iphone 4, eller som jag beskrev den för min äkta hälft - mitt nödvändiga arbetsverktyg...
I "sleep mode" med skärmen släckt.
Samt aktiverad för tidvisning. Den automatiska bakgrundsbelysningen är här släckt p.g.a. det är ljust. Den runda pricken nedanför visningsfönstret är fotosensorn som styr bakgrundsbelysningen.
Jag är för övrigt väldigt nöjd med luren. Den fungerar fint än så länge och finishen är från en helt annan planet jämfört med mina tidigare nallar. Förhoppningen är att jag med denna ska ha lättare att berika bloggen med lite filmsnuttar.
Klockan är helt ok den också...


Skrifvet af Lyxdoktorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar